#1 | 24/04-10 14:54 |
---|---|
mogens johansson
Indlæg: 87
|
Er det kun mig der sidder med en følelse af at Skyline drives af folk der er totalt inkompetente og deres support er lig nul ?
Siden ugen før påske hvor de lukkede Clearwire udstyret ned har det ikke kørt. De 3 dage før påske prøvede Jeg 30-40 gange at ringe til dem, men blev bare smidt af efter telefonsvaren, lidt forskelligt hvor langt man nåede ind. Efter påske lykkes det at komme igennem og man konstatere der skulle have været sendt en ny boks. ( de ku nok ikke finde adressen, men girokortet kom da frem ) Så kom der efter flere samtaler endelig en tekniker og afleverede en boks til mig d.16/4 på mit arbejde JUBI Hjem og prøve og konstaterer at serveren ikke kan tilgås på de sædvanlige porte. Mandag starter man igen, torsdag lover support tilbage ringning om en times tid, intet sker. Fredag loves tilbage ringning inden kl. 21 intet sker. Undskyld langt indlæg, men Jeg fik noget luft. God Weekend til Jer alle. OZ3BB / Mogens Johansson |
#2 | 24/04-10 15:31 |
---|---|
Deleted user
Indlæg: 2148
|
Svar til #1:
DR Mogens Her kan du komme af med din vrede: http://www.trustpilot.dk/review/www.skyline.dk at dt ikke hjælper, er så noget andet |
#3 | 24/04-10 16:33 |
---|---|
oz1ian, Leif Pindstrup
Indlæg: 1997
|
Svar til #1:
SKODLINE....... Hvis så bare de respekterede det med øjeblikkelig opsigelse........ |
#4 | 24/04-10 18:41 |
---|---|
J. pedersen
Indlæg: 228
|
Svar til #3:
hej prøv lige at læse kontrakten en tur jeg oprettede også et abbonnement og det kom ikke til at virke efter de første 2 mdr uden internet sendte jeg en skriftlig opsigelse der henviste til misligehold af kontrakten fra deres side af hvorfor jeg (og alle jer andre) er frit stillet til at smutte fra kontrakten det har både skyline og en i selv skrevet under på da i skrev kontrakten! :) håber det hjælper lidt |
#5 | 25/04-10 08:36 |
---|---|
OZ1DIY Paul Paulsen
Indlæg: 761
|
Svar til #4:
Jeg må desværre indrømme, at jeg på et tidspunkt var forhandler for Skyline, men det er heldigvis ovre!!!! Ingen support, ingen response på fejlretninger, Skyline valgte andre montører til at installere i mit område. Skyline brugte samtidig useriøse "pirater" til salg i mit område og derefter fik jeg besked på at mit salg ikke var stort nok?????? Enhver henvendelse på forbedringer blev afvist med noget lignende: Vi er kun 2 år gamle, vi ved bedre end den gamle med 10 års erfaring!!! Frit fra min side, altså!! En forhandlerlinie med 5/5MB kunne max. køre 1MB!!!! Jeg synes at det lugter af Midtvest Bredbånd Sorry Paul OZ1DIY |
#6 | 25/04-10 19:54 |
---|---|
oz1ian, Leif Pindstrup
Indlæg: 1997
|
Svar til #5:
Hej Paul... Velkommen i klubben.. Jeg har været antenneindstallatør i mange år, men udne egentligt salgslokale.. Jeg blev kimet ned af en forhandler leder..... langt om længe sagde jeg ja til at blive forhandler og installatør... Fik kontrakten.. Den så lusket ud.... Har mødt pyramidefirma der så mindre lusket ud... Og jeg forklarede at jeg stod overfor længere sygemelding pga op for arbejdsskade.. Jeg fik skrevet under... og fik også bekræftelse på demo udstyr.... og når det kom kunne jeg så lære at udføre jobbet... og der ville også være anden undervisning.... Det var før der var trådløst i området og kobberleveret var det ikke konkurrence dygtigt... 1 måneds tid før der kom net her, fik jeg besked på at jeg havde solgt for lidt og slettet som installatør.. Jeg brokkede mig.... og pointerede også at jeg ikke havde fået undervisning.. det skulle jeg selv have lært mig....!!!! Jeg brokkede mig også over at det lovede demo aldrig var leveret. Nå, jeg skulle jo fortsætte som forhandler,, så jeg fik et anlæg..... Svensk firma der kom og satte det op...... han anvendte 3 i bilen og noget andet hjemme... havde ikke Skodline... Fik da også solgt noget.... Skulle så en dag ind på hjemmesiden og finde noget.... husker ikke lige hvad det var... men login drillede... og på "Find forhandler" var der ingen sucses........ Så var jeg slettet som forhandler.... Og jeg fik så tilbudt at beholde min forbindelse til vist 425 kr pr måned... Nej tak sagde jeg.... Så send det ind.... Nå du... jeg måtte ikke selv indstallere det, så jeg kan ikke selv tage det ned.... Og det slog jeg fast..... Det var i september.... der kom ingen..... Mensom kom en regning på abo... jeg brokkede mig... og der blev lovet der ville ske noget..... en månede efter kom der atter en regning... jeg brokkede mig... og der blev lovet....... en månede efter..... og jeg brokkede.. mig..... Så har jeg ikke hørt mere siden..... Nu skal jeg snart have rep på taget, så må jeg nok bare lade en anden tage det ned... på regning.... Ud over at det var rart at få en ekstra forbindelse i et andet rum gratis, så har jeg ikke noget at bruge dem til... Jeg bor på Djursland hvor vi har et frivilligt net på WLAN... med garanteret 256/256 op og ned.... for 400 kr i kvartalet... men vi har lidt svingende hastighed... på mellem 7-11/7-11 MB op og ned... Og så er jeg ellers forhandler af 3 og Oister....altså via UMTS nettet... det kan også anvendes hjemme... og til rimelige priser.... Jeg har selv en backup USB fidus til den blærbare... Rart når jeg er i Sverige og kan surfe billigt... Så jeg savner ikke det fidus firma.... |